Tips Rawat Sakit Lutut Untuk Para Guru Dan Pendidik - MAWAR ASSUFI | Lifestyle & Travel Blogger

Tips Rawat Sakit Lutut Untuk Para Guru Dan Pendidik

Tips Rawat Sakit Lutut Untuk Para Guru Dan Pendidik | Buat para pendidik di luar aku dapat merasai kesakitan apa yang korang rasakan apabila mengajar dan bergerak dalam seharian tanpa rehat. Aku dapat rasa kesakitan kaki, lutut dan pinggang bila sebulan ni jadual aku amat padat. Ini bukan propa tapi kenyataan okay gaiss.

Waktu pagi aku kerja 9 hingga 2 tengahari. Balik untuk solat dan jam 3 petang terus ke rumah pelajar untuk mengajar hingga jam 6.30 petang. Pulang ke rumah untuk solat dan mandi. Itu kalau sempat mandi. Makan tengahari pun aku hanya ambil roti, dan jika sempat makan nasi. Lepas maghrib aku akan ke rumah pelajar atau pusat tuisyen untuk kelas bermula jam 8 hingga 10.30 malam. Itu kalau tepat 10.30 malam balik. Belum jammed atas jalan lagi. Untuk setiap hari. Bayangkan macamana tak sakit lututnya mengajar berdiri non-stop.


Tapi, ada satu perkara yang aku syukuri dan aku nak kongsikan dengan korang. Kenapa sakit lutut aku tak pernah berlarutan panjang?

Sebab dari awal aku diperkenalkan dengan Biobax sampailah harini. Biobax tetap menjadi pilihan utama aku, minyak angin, minyak cap kapak semua dah lama tak ada dalam simpanan aku. Hiihi. Sebab bagi aku, kalau ada produk bagus yang lebih efisyen, pantas dan berkesan, kenapa perlu pilih yang lambat dan kurang efisyen.

Paling penting, bau Biobax ni tetap menjadi pujaan hatiku. Bau yang sangat harum dan menenangkan. Jadi, kalau aku sakit lutut, on the spot aku boleh sapu Biobax dan kelegaannya memang efisyen gais! Haaam sebab tu lah aku masih lagi memilih untuk mengajar di pusat tuisyen lagi. Sebab aku tahu, kalau aku sakit lutut dan sakit kaki sekalipun, aku ada Biobax!

Biobax pilihan terbaik untuk para guru di luar sana. Mudah, Pantas dan Efisyen!


Bukan saja pergi mengajar aku bawa Biobax dalam beg, even aku pergi kerja atau ke shopping mall juga aku akan bawa Biobax ni. Dengan kata mudahnya, aku akan pastikan yang Biobax akan sentiasa ada dalam beg aku.

Bukan apa, kita tak tahu bila kita akan diserang sakit lutut atau sakit pinggang betul? Jadi, ini adalah satu alternatif yang dapat membantu aku dalam melancarkan aktiviti harian aku. Lagi-lagi semenjak jadi tutor sepenuh masa ni..

Macam mana nak beli Biobax ni? Caranya sangat mudah. Korang hanya perlu lawati website utama : https://biobax.my/product/biobax/

Apa yang menariknya kat sini, sekarang Biobax ada offer diskaun RM20 untuk pembelian 2 botol. Boleh masukkan kod kupon “RM20” di ruangan yang disediakan selepas korang memilih untuk beli 2 unit Biobax.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah blog Mawar Assufi. Sudi-sudilah tinggalkan satu dua komen. Yang baik datangnya dari Allah, yang kurang datangnya dari diri sendiri (^^,)