Rawat Gout & Kanser Dengan Daun Herba Teh Rerama 100% Asli - MAWAR ASSUFI | Lifestyle & Travel Blogger

Sep 20, 2017

Rawat Gout & Kanser Dengan Daun Herba Teh Rerama 100% Asli

MERAWAT KANSER & GOUT DENGAN DAUN HERBA TEH RERAMA | Sejak 2 bulan belakangan ni ramai yang emel aku bertanyakan tentang daun teh rerama. Aku syak ianya bermula daripada entri Ikhtiarkan Minum Teh Rerama Untuk Merawat Penyakit Kanser, no wonder lah entri ni tiba-tiba menjulang tinggi view nya. Alhamdulillah semakin ramai yang mula sedar tentang kebaikan teh ini.


Kalau ini pertama kali korang baca mengenai Teh Rerama, Teh Rerama ni asalnya dari sejenis pokok renek yang daunnya dipanggil daun rerama. Kenapa daun rerama? Sebab daunnya seperti berbentuk seperti rama-rama.

Sedikit peringatan untuk pembaca semua, aku tak berkongsi manfaat daun teh rerama ni untuk menjanjikan kesembuhan dari teh rerama ini, tapi sebab Allah yang beri penyakit, maka hanya Dia saja yang berhak mengambil semula penyakit tu. Daun teh rerama bukan jaminan sembuhnya sesebuah penyakit, tapi kandungan yang wujud dalam daun teh rerama inilah yang dapat membantu dalam proses penyembuhan dari pelbagai penyakit. In Shaa Allah.


DAUN HERBA TEH RERAMA ASLI
Daun Herba Teh Rerama Asli, sejenis produk tanaman sendiri 100% ASLI yang dijamin halal, 100% selamat digunakan dan disahkan oleh KKM. Alhamdulillah dah makin ramai yang cuba Daun Herba Teh Rerama Asli ni.

Teh Rerama Original ialah produk yang boleh mengubati pelbagai penyakit khususnya kanser dan kronik kerana mempunyai ciri-ciri anti kanser dan anti-keradangan yang lazimnya ada pada kebanyakan penyakit. Menurut kajian awal oleh Universiti Putra Malaysia (UPM) terhadap tumbuhan ini mendapati ia menunjukkan ciri-ciri anti barah dan anti keradangan.

Teh herba rerama lebih cepat kesannya kerana daun, akar dan batang rerama dikisar halus dan dimasukkan ke dalam uncang. Khasiat lebih senang diekstrak keluar setelah direndam dalam air panas. Amalkan minum Teh/Jus Rerama setiap hari untuk mencegah risiko penyakit KronikDaun Herba Teh Rerama Asli ini datang dalam 2 jenis iaitu daun teh dan uncang teh.


PERBEZAAN DAUN TEH DAN UNCANG TEH
  1. DAUN TEH HERBA : Datang dalam sepaket yang mengandungi 25g daun rerama. Ianya perlu direbus dengan air sebelum diminum.
  2. UNCANG TEH : Daun teh, akar dan batang rerama telah dikisar halus dan dimasukkan ke dalam uncang. Ekstrak yang lebih mudah keluar apabila direndam dengan air panas.

MANFAAT DAUN HERBA TEH RERAMA ASLI
  • Membantu menghilangkan migrain dan sakit kepala.
  • Membantu menghilangkan resdung dan alergi.
  • Membantu menyembuhkan luka dalaman dan dapat melancarkan haid.
  • Menurunkan kadar kolestrol.
  • Berkualiti dan dijamin berkesan dan masa 3 hari pengambilan.
  • Sesuai diambil oleh semua peringkat umur.
  • Mematikan sel-sel kanser.
  • Membantu untuk menyembuh penyakit 3 serangkai iaitu jantung, kencing manis dan darah tinggi.
  • Membantu menyembuhkan denggi.
  • Membantu masalah usus seperti gastrik, sembelit dan cirit-birit.
  • Membantu masalah penghidap asma.
  • Membantu untuk menghindarkan dari ketumbuhan dalaman seperti tyroid dan cyst.


Permintaan meluas dari Semenanjung Malaysia hingga ke Sabah Sarawak.

HARGA DAUN HERBA TEH RERAMA ASLI
Promosi kembali kembali dengan Pembelian mengikut Pakej. Terdapat Pakej A, B dan Pakej Combo Jimat untuk korang dapatkan. Maklumat seperti di bawah :

Pakej A (Daun Herba Teh Rerama - DT) : 25g sepaket
  • 1 - 5 paket          : RM10/paket + RM10 Postage (SM & SS)
  • 6 paket ke atas    : RM60 + FREE Postage (SM & SS)
Pakej B (Teh Uncang - TU) : 30pcs/paket
  • 1 paket                   : RM65 + FREE Postage (SM & SS)
COMBO JIMAT !!!
  • 6 DT + 1 TU         : RM110 + FREE Postage
  • 12 DT                    : RM 110 + FREE Postage
  • 3 TU                      : RM159 + FREE Postage

Di atas adalah harga Daun Herba Teh Rerama Asli. Korang yang berminat boleh terus contact nombor di bawah untuk pertanyaan dan pembelian. Penghantaran cepat dan efisyen!

HUBUNGI untuk pertanyaan & pembelian secara online :



6 comments:

  1. sha pernah dengar pasal daun ni. siap dibuat teh lagi. bagus bagus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah. Even jus rerama pun ada dah skrg :)

      Delete
  2. Mak mentua pernah minum teh ni. Nampak ok juga..

    ReplyDelete
  3. senang bila ada teh mcm ni.. boleh terus minum bila diperlukan.

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Tinggalkan Jejak ^^,