Kalau PERANTAU buat cara MERANTAU ! - MAWAR ASSUFI | Lifestyle & Travel Blogger

Mar 16, 2012

Kalau PERANTAU buat cara MERANTAU !

Bila aku rajinmenaip :

Assalamualaikum ..
kau kau tau tak ? tau tak ? tak tau ? bakpo taktau pulak ?
ade la sorang hamba ALLAH ni ingatkan aku :

"KALAU KAU PERANTAU BUATLAH CARA MERANTAU"

sentap ! okee foiindd ! wujud ketacingan di situ . baiklah . aku cekal aku cekal . jiwa kental bro . *tepuktepuk dada* tapi, tertacing sikit bro . nampak betollah aku macam menumpang . mengaku dow aku ni menumpang . kami ni anak negeri yang menumpang kat negeri kau . kan kan ~

baiklah . dahlah dari negeri jauhjauh . datang menumpang tempat korang . tidur tempat korang . kfoindd . makan pon tempat korang . menangis melalaklalak pon tempat kau . baikbaik *tetunduk lesu . ceewah !* tapi kan korang . janganlah layan kitorang macam ni .(nak marah ni . marah ni) .. dah lah jauh dari family . kurang kasih sayang pulak . errk? pon bolee . (~_~')